2011-03-12
 09:51:43

Weekend

Det är otroligt hur livet ändrar sig och gör en vändning i form av U-turn.

Jag och Babo fick ryck i förrgår och ville bara dra iväg. Dra en sista-minuten, pang boom! Här och nu!
Dessvärre var vi lite sent ute för en sista-minuten. Helt sjukt, då jag har förstått sista-minuten resor som det bokstavligt låter. Typ, "fuck the world, nu drar jag". Vilket i princip var mitt syfte med en sista-minuten nu. Bara komma bort från allt elände och bara vara mig och inget annat, i bästa sällskapet, Babos!

Idag ville stora killen sova hos sin kära mormor. Min plan var dock att göra nåt kul, typ gå på museeum eller nåt annat med killarna men han föredrar att gå till sin mormor och vara där så lång tid som möjligt så jag får hitta på något med lillkillen.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: