2011-04-06
 09:40:47

Loosen up

Har precis sagt hejdå till reparatör gubben eller vad han kallas inom hyresbolaget men han var iallafall här för att lösa upp stoppet i avloppet under badkaret. Han fixade det galant så nu strömmar vattnet ner som en liten bäck. Så lycklig.
Tänk att såna små grejer kan göra en lycklig. Då är man inte kräsen.

Häller i mig en kopp kaffe innan jag måste kila iväg till skolan och träffa Anna så vi kan sätta oss ner och påbörja vår del av gruppuppgiften.

Sen har jag seminarie och jag har inte läst allt som skulle läsas har 2 kapitel av 6 kvar men de föregående fyra har haft liknande innehåll så jag har rätt så bra humm om vad det handlar om.

Imorgon kommer Babo hem från Lanzarote, bitch! Ska åka och plocka upp henne från flygplatsen är det tänkt.

På fredag ska jag skriva på min hemtenta. Det lovar jag mig själv.

Nä nu måste jag dra och skita och rensa mina egna rör innan jag drar iväg till skolan. Kaffe = Kaustiksoda.

Ha det gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: