2011-03-17
 10:02:12

Punkt & pricka, får ej avsticka

Igår fick jag en "urge" efter att handla överdelar. Fick för mig det bara. Det är så när man inte har pengar då vill man bara ha, ha och ha.
Jag vet, det är fel.
Drog en snabb shopping och hittade dessa 2 på Gina tricot.



Jag måste planera dagen för att hinna med och strukturera upp den.
Har en tenta imorgon och jag har massor kvar att göra.
Kommer jag hinna?

Dagen kommer se ut på detta vis (är det tänkt):

10-12: Plugg
12-12:45 Lunch
12.45-16:00 Plugg
16-16:30 Hämta barnen
16:30-17 Hjälpa stora killen med läxan
17-18:30 Städa, tvätta, diska, laga mat och äta.
18:30-19:30 Åka och köpa färgpatron och förbereda killarna för säng.
19:30 Lägga små killarna
20:00 - så länge det behövs: Plugg!


Då killarna åker till sina fäder i helgen och kursen slutar imorgon så denna helg har jag inget plugg som väntar mig.
Därför tänkte jag försöka passa på att:

- Umgås med vänner
- Hjälpa mormor med städning
- Hjälpa mamma med prismärkning av grejer hon vill sälja
- Veckohandla
- Gå på Zumba pass

Oj, ganska mycket att hinna med men får väl se vilket av allt som blir gjort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: