2011-03-10
 08:43:32

The light

När det är som mörkast uppskattar man lite ljus.

Det börjar bli ljusare och finare väder. Solen skiner så att det svider i ögonen och man går runt och kisar och får ont i huvudet men det är underbart.

Jag fick ledigt av min handledare på praktiken idag. Sjysst!

Fick ett C på min första tenta, helt sjukt! Jävligt nöjd är jag och samtidigt lite stolt för att nu vet jag att jag är kapabel till att klara av en tenta. Även om alla lärare bedömer olika och att nästa lärare kanske inte sätter ett sådant betyg men det drar inte ner min stolthet jag känner över mig nu iallafall. Man ¨måste gotta sig i det så länge det varar.

Ska hem till Babo efter att lillkillen är lämnad och plugga och spana resa. Billigt måste det dock vara. Lillsyrran hittade sjukt billiga resor till London, 106:- tur och retur. Det är nästan patetiskt men det blev inte riktigt som jag hade tänkt så jag frågade Babo om inte vi ska åka innan sommarn istället.
Vart det bär av får vi väl se, beroende på hur pass billigt vi kan hitta.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: