2011-03-15
 20:47:50

Slö

Idag skulle det pluggas. En aning vart det väl men inte så mycket som jag hade behövt.
Det är jobbigt för jag känner mig inte helt hundra. Har kvar den vidriga huvudvärken sedan typ 1 vecka tillbaks.
Vette f-an vad det kan bero på. Felbelastning på axlar och nacke av min trasiga ryggsäck som jag släpat runt på eller kan det vara stressen som börjar bli allt mer påtaglig i form av fysiska besvär?

Morgondagen blir förhoppningsvis bätte pluggmässigt.

Mina nya kursböcker kom idag, skönt!

Drog en sväng förbi second-hand butiken. Då jag har ett sjukligt beteende vad det gäller shopping när jag mår psykiskt dåligt. Men har man inga pengar så får man shoppa billigt = second-hand.

Imorgon kommer några av kompisarna över som varit standard tidigare. Ska bli mysigt.

Nu ska jag spana "Klass 9a"






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: