2011-03-06
 21:26:02

Satans skit

Har hållt på och städat hela dagen plus tvättat. Känns skönt att ha det gjort.

Jag skulle laga mitt väggord "LOVE" som gått sönder då det inte står så stadigt och hela tiden trillar ner.

Problemet var bara att jag råkade trycka lite för hårt på tuben med super lim så det sprutade ut super lim på hela mina händer. Försökte tvätta av det, fort som f-n. J-vla stupid! Nu är mina fingrar helt stela och snus torra av torkat super lim som inte går bort!!!

Jag som skulle smörja in mig en omgång till med brun-utan-sol innan jag gick och la mig men det vågar jag ju inte nu då lär jag väl vakna upp med stela, snus torra och ORANGE-fläckiga händer.

Usch, vad jag beklagar mig. Det finns ju faktiskt de som har det värre. :-P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: