2011-03-05
 19:42:10

Lonely

Idag införskaffade jag ett par nya skor till mig och lillkillen och fick därmed ett par gratis till lillsyrran. Skopunkten är så himla bra om man vill ha kvantitet istället för kvalitet. Eftersom jag har en förkärlek till skor så älskar jag att köpa många och än bättre om det inte är bra kvalitet för då har man en ursäkt till att köpa nya när de pajar.

I <3 SKOPUNKTEN!

Nu är jag hemma helt själv.

Skönt med tanke på att jag har en massa plugg att sysselsätta mig med men det är väldigt tomt. Jag saknar mina darlingar.

Har en vidrig huvudvärk sedan gårdagen och har proppat i mig två Alvedon för att förhoppningsvis få den att försvinna. Mumsar för övrigt i mig lite nudlar. Nudlar är grymt när man är ensam. Det går snabbt, är gott och smäller man i sig 2 smörgåsar till det så mättar det.


Boots från Skopunkten.com



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: