2011-03-13
 19:59:01

Familjekväll

Under lördagen så kom lillbrorsan över för att få en klippning. Därefter gick vi över till moren där morbror med familj var.

Stora killen skulle sova över hos sin mormor hade han tänkt och lillkillen kände också för att sova hos mormor.

Det slutade med att vi alla 3 sov där.

Jag fick CP-ryck eftersom jag fått för mig att jag vill ha en Farrah Fawcett inspirerad frisyr. Problemet är bara, kom jag på att jag var hos frissan för bara några dagar sen och då frågade han ifall jag ville att han skulle klippa lite etappliknande framme runt ansiktet men jag sa, "Nej".

Problemet är bara att jag hade behövt en sådan klippning till Farrah Fawcett frisyren.

Så jag gjorde det jag inte borde ha gjort. Tog en sax och klippte av håret framme vid ansiktet.
Inte f-n blev det någon Farrah Fawcett frilla av det heller.

Var tvungen att locka håret idag för att det inte skulle synas vad jag hade åstadkommit med saxen i hand en sen lördagskväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: