2011-01-04
 20:34:55

Värk

Igår när jag kom hem från jobbet var jag ju utan mina smågrisar så jag och sambon passade på att åka för att spendera lite på våra presentkort eftersom vi är totalt panka nu.
Januari är en jobbig månad, varje år. Varför lär man sig aldrig?
Men iallafall, jag hittade inget särskilt bara 2 par nya trosor. Sambon köpte dock 2 par jeans på sitt presentkort.
Därefter åkte vi hem och jag gick över och tog en "fika" hos Magdushki. Vet inte hur man definerar fika men jag drack 2 koppar kaffe, och tog 2 små bitar med mörk choklad vilket är tillåtet enligt GI-metoden som jag äter enligt.

Det blev ingen träning igår för jag var så mör i kroppen. I absolut heeela kroppen. Jag hade ont i muskler jag inte trodde att jag hade. Allt tack vare Orbitrecken. Bra!

Så efter min vistelse hos Magdushki kom jag hem och tog ett riktigt varmt bad för att mjuka upp musklerna och det hjälpte, tack och lov.

När jag kom hem från jobbet idag så satte jag igång och tränade direkt, tränade en hel timme. Tog en dusch och hämtade upp sambon som slutade sent och åkte för att hämta lillkillen hos sin farmor. Han hade hemlängtan så någon av oss tar med honom till jobbet imorgon eftersom det endast är 12-dag.

Stora killen satt och spelade "Skitgubbe" hemma hos moren och hade ingen direkt lust att komma hem. Men vi kom överens om att han skulle komma hem imorgon efter att jag slutat jobbet.
Saknar honom.

Nu ska jag göra ett ryck här hemma för att kanske slippa när man är lite ledig.

Ha det gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: