2011-01-16
 20:57:59

Tillbakablick - Bildbomb

Har spanat igenom vårt fotoarkiv på den stationära datorn. Tycker det är kul att blicka tillbaks och minnas de roliga stunderna man haft. Arkiverar några av bilderna här på bloggen tänkte jag, just för att kunna gå tillbaks och kika då man inte har tillgång till sin egen dator.


1. Höggravid med lillkillen 2. Finaste killarna i världen

1. Storebror och lillebror 2. Glad lillkille

1.Sambon & storkillen 2. Storkillen bowlar

1. Systerdotter och lillkille 2. Mys tillsammans med småkillarna

1.Storebror och lillebror 2. Park bus med lillkillen och "lilla snigel"

1. Jag & lillesyrran  2. Ego, då sambon ej kom med

1. Jag i Egypten 2. Jag och lillesyrran

Skolkillen

1. Systerdotter 2. lillebror och storebror

1. Javve, jag, Amie & Simon 2. Trötta jag och "papichulo"

1. Jag och storkillen på 6-årsdagen 2. "Papichulo" & lillkillen beskådar bajshög

1. Systerdotter och lillkillen på Nåttarö 2. Grillning under midsommarhelg på Nåttarö

Grillkväll på syrrans 24-årsdag

Nåttarö

1.Jag på lillsyrrans födelsedagspartaj 2. Coola lillkillen

1.Carro, Carro, Sara & Mia på syrrans kalas 2. Småkillarna på Nåttarö

1. Lilla fisken har badat 2. Jag

1. Jag och Annika 2. Jag och småkillarna på väg till Grinda med båt

1. Vänskap på landet 2. Brottarkillen

1. Jag 2. systerdotter och småkillarna är påskkärringar

1. Cool lillkille 2. Jag fyller 27 år

20-års vänskap på landet.

Midsommar på Grinda

Midsommar på Grinda

Midsommar på Grinda

1. sambon och storkillen på Grinda 2. Jag

1. Midsommarreunion-grillning 2. Promenader till badet

1.Jag och storkillen i Bulgarien 2. Reunion med gymnasietjejerna

1.Jag och min kärlek 2. Jag på Gröna lund

1.Jag fyller 27 år 2. Jag på Möhippa

1. Sambon är Dj åt sina kompisar 2. Lillsyrran, Sahar och jag

1. Jag och barndomsvänninorna 2. Jag med älskade "papichulo"

1. Jag på storesyrrans bröllop 2. Jag med storesyrran på hennes möhippa

Jag har sjukt mycket fler bilder och jag kan ju inte lägga upp alla även om jag skulle vilja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: