2011-01-29
 00:42:53

"Röksignaler"

Den här låten med en sådan grym musiker som Juan Luis Guerra är to die for.
Har faktiskt sett denna grymma sångare live vilket var en upplevelse.



Mina erfarenheter av Google translate är inte de bästa men komiska. Sist jag använde Google translate i jobbet så skrev jag något om att vi skulle starta skridskoåkning för barnen och då blev det till att vi skulle lära barnen att halka på både spanska och arabiska.
Men jag gör ännu ett försök med denna låt och så får vi se vad resultatet blir:


Te Mando röksignaler
som en trogen apache
men förstår inte susen
och förlorade i luften
Te Mando un beso spets
gränsar sent
och sänder Morse kod
"Jag älskar dig" från en ängel
förlorade i luften ...
Ah, kärlek ...
Jag befaller bakgrund av mina ögon
en avtagande
och överskuggas sön berusade
och inte kan ursäktas
Vad ska jag göra?
alfabetet uppfanns i molnen
konjugerat till gryningen
och sitta på dina ögon
och skratta eller sörja min kärlek
om jag inte kan hitta den här gången
Te Mando röksignaler
som en trogen apache
men förstår inte susen
och förlorade i luften
[Improv.]
Hej, söt mamma, ser du
Och din kärlek täcker huden
är som mat
som fyller min själ honung
utan din kärlek jag dör
En morgonpromenad
på kroppen
Jag planterade kontor gryningen
stjärnor stiga
och solen inte skiner min dröm kvinna
Och din kärlek täcker huden
är som mat
som fyller min själ honung
utan din kärlek jag dör
Mitt hjärta har mig fördubblats (d) eller
så mycket kärlek
ljus inte längre brinner min hud
och om du tillbringar en lång tid, mamma
utan din kärlek jag är döende kvinna
Och din kärlek täcker huden
(Hey Mama, du ser)
är som mat
(Anledningen till min existens)
som fyller min själ honung
utan din kärlek jag dör
Och din kärlek täcker huden
utan din kärlek jag dör
en morgonpromenad i kroppen rosor
planterade
utan din kärlek jag dör
mitt hjärta så mycket jag vill doblao
utan din kärlek jag dör
Nej, nej, nej, bränna jag andra kyssar
och jag har Gud i min hud
utan din kärlek jag dör
Det är mat som fyller min själ
Förväxla inte mig, kvinna.
utan din kärlek jag ...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: