2011-01-22
 00:12:40

Plugg, plugg, plugg



Hade mitt första seminarie idag och jag har ju lite att ta igen eftersom jag kom in senare än de andra som reserv så nu är det bara att köra på för att komma ikapp.
Men mina gruppmedlemmar var jätte sjyssta och delgav mig all info jag behövde som de fått men inte jag.
Men det är hektiskt att vara student så här såg min dag ut idag.

Kl 7:00 - vaknade och gick upp med sambon och fixade så stora killen skulle komma iväg till skolan 
8:00 - Skickade stora killen till skolan och började göra mig och lillkillen iordning
9:00 - gick och lämnade lillkillen på förskolan
9:30 - Kom hem, packade väskan
10:00 - Tog bilen och körde till Södertälje för att hämta en kursbok som var undanlagd till mig.
10:45 - kilade in på Systemet för att köpa en flaska vin att ha på Magdushkis tjejmiddag imorgon
11:15 - Åkte tillbaks hem för att lämna bilen.
11:50 - köpte en 90-grammare hos Tusse (inte bra!)
12:00 - Tog tunnelbanan
12:30 - framme vid Hornstull och tog bussen till Västerbroplan
12:40 - framme vid Västerbroplan och promenerar till Konradsberg
12:50 - Framme vid Konradsberg
13:00 - Seminariet börjar
16:00 - Seminariet slutar
(samma resa hem)
17:00 - Stora killen har taekwondo träning
18:00 Taekwondo träning slut
Hem och hämta bilen för att åka och handla frukost.
Städade köket
Plugg, plugg och plugg
00:00 - Slut i hela skallen och kroppen men konstigt nog på ett behagligt sätt.

Nu måste jag sova!

Gonatt

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: