2011-01-09
 00:47:17

Kriminell GPS

Dagen börja med träning och sen var det dags att plocka upp "papichulo" för att ta en tur till Tyresö för att hämta ett skåp som hon hittat på Blocket. Eftersom min bilstereo hade pajat så fick hon ta med sig lösa högtalare så att vi kunde sjunga i bilen på väg dit.

Hon välkomnade mig med en kaffe när jag plockade upp henne sen bar det iväg. Hon hade kollat upp vägen dit men jag tänkte att vi kör på GPS:en, den har funkat galant hittills.

Det börjar med att pilhelvetet försvinner ur skärmen och skärmen fastnar. "Papichulo trixa lite med knapparna sen började det funka igen. Sen började hon (rösten som beskriver vägen ur GPS:en) säga att jag skulle göra en U-sväng mitt på motorvägen,typ, hahahahah!
Helt störd! Hon ville att vi skulle köra ihjäl oss kärringen.
 "Papichulo´s" kommentar: Är inte det olagligt? Oh my God, hon är kriminell!
Vi fick oss några goda skratt på vägen och till sist hittade vi inte heller tack vare GPS kärringen för mitt ute i bushen säger hon "Du har anlänt till destinationen"!
Det löste sig efter några vändor och vi hittade till slut.

Efter att jag släppt av "pappichulo" hemma hos sig så bar det av att köpa en färgpatron till min lilla mormor så hon slapp ge sig ut i rugg vädret.

Plockade upp lillkillen hemma eftersom stora killen åkte med till Tyresö och sen drog vi hem till moren för att säga hej till mormor och lämna patronen. Efter en stund körde jag hem mormor så hon kunde hämta sin dator och lite nödvändigheter för att hon skulle kunna övernatta hos moren.
Himla mysigt med min lilla mormor. <3


Hittade en bild under juletid från förra året som påminner om dagen, båda 2 scrappar men det som skiljer bilden från idag är att de satt på motsatta platser.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: