2011-01-01
 17:52:02

Återblick

Det som är bra med bloggen kan jag känna nu är att kunna gå tillbaks och kolla vad man gjort, åstadkommit etc.
Igår funderade vi vad vi hade gjort detta år och det var svårt att komma ihåg det enda jag mindes just då var att vi åkte till Grinda och firade midsommar.

Nu har jag ju inte hela året i bloggen att blicka tillbaks till men startar från maj 2010.

MAJ 2010

Gurmessa tog examen

JUNI 2010

Stora killen slutade förskoleklass

Lill-killen slutade på småbarnsavdelningen på förskolan


Papichulo fyllde 28 år


Midsommar på Grinda

Stora killen fyllde år på Grinda
 och jag fyllde år.

JULI 2010

Midsommar reunion

Lillebrorsan fyllde år


Började övningsköra och gjorde halkbanan.
Lillsyrran fyllde år

Mormor 67 år


Bulgarien 2 veckor

AUGUSTI 2010

Skaffade en tatuering i Bulgarien

Började på ett nytt jobb




JAG TOG KÖRKORTET!


Cirkus Brazil Jack
SEPTEMBER 2010


Tjej- kräftkväll hos papichulo

Gurmessa 27 år

Halloween


Vi fick vår nya soffa som vi köpt

NOVEMBER 2010


Julbord med de på jobbet

Mysiga hemmakvällar mitt i veckan

DECEMBER 2010

Lucia


Jul-knytis


E m e l i e §

sv; Ingen sida. Gjorde i photoshop ;)



PUBLICERAT: 2011-01-02, 19:57:09 | URL: http://imnotinterested.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: