2011-02-22
 10:40:33

Sönder

Vissa beslut i livet är extremt svåra att besluta och efteråt även känna att man har beslutat rätt.
Jag tog ett beslut i fredags som måste varit det svåraste jag gjort i hela mitt liv och just DÅ kändes det som enda lösningen. Men f-n vad ont det gör.

Det gör SÅ ont så att jag håller på att gå sönder inuti och den känslan jag grundade det beslutet på försvinner inte utan blir än mer påtaglig i min ensamhet. Jag får inte luft.

Jag vet inte hur allt kommer att arta sig, just nu försöker jag bara att ta en dag i taget.

Det är så svårt att fokusera på skolan men jag vet att jag måste göra det för det kommer att gynna sig i framtiden. 

Jag ska ut på praktik nästa vecka och jag fick mitt förstahandsval av partnerområde, Hägersten/Liljeholmen.
Ska bli spännande.

Jag måste läsa nu.



MALLE

Min älskade storasyster!!

Jag finns här för dig...det hoppas jag att du vet..

Och du vet att du ALLTIIID kan ringa mig..

Vore guld om du kunde följa med på fredag en liten stund iallafall för att komma ut o slippa tänka på allt..om bara för en liiiten stund.. patricia ville ses runt 11 tiden i skärholmen centrum så det är ju bara att du svänger förbi en kortis efter skolan om du orkar...skulle va astrevligt faktist..

Puss pårejj



PUBLICERAT: 2011-02-23, 13:31:34 | URL: http://yvisia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: