2011-02-26
 11:13:29

Omställning

I allt som är så hade vi planer på att fixa så barnen skulle få varsitt rum. Detta ska jag försöka uppfylla trots denna stora jobbiga förändring just för att de ska känna att de har sitt space och samtidigt få bestämma hur de vill ha det i sina rum. För att kanske muntra upp de lite också.

Jag vet inte hur det kommer att fungera med lill killen vid läggdags då han är väldigt känslig och varje kväll är en kamp men förhoppningsvis blir det bra. han har ju uttryckt att han också vill ha ett eget rum så då får jag finnas där för att han ska känna sig trygg.

Idag åker kompisarna och alla på kryssning för att fira Y som fyller 30. Tanken var att jag också skulle med men jag bestämde mig för att inte haka då det säkert hade varit jätte kul men det skulle nog känts ansträngt på nåt vis. Kanske inte, men jag vill lägga tiden på att vara med barnen och bara va.

Jag rör mig mot Ikea nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: