2011-02-13
 10:29:38

Livet

Livet är som förstått inte det roligaste nu men det kommer att bli bättre.
Igår spydde lillkillen halva dagen och ur baken rann det som vatten på honom. 
Vi var bjudna på kalas då svärfar fyllde år och stora killen ville gå dit iallafall så då gjorde jag och han det.
Sedan åkte jag till Ikea med "Babo" och hon bjöd på mat och fika, inte helt fel.
Inhandlade lite små grejer inför vår omorganisering här hemma som förmodligen kommer att ske i slutet av denna månad när man fått pengar.
Jag håller på och kämpar med min hemtenta som ska in på måndag. PAIIIIN!
Idag ska jag och stora killen på min kusins kalas, han blir 6 år. Grattis Linus!

Alla som går in här vilket inte är många men de få bara MÅSTE gå in på "Babos" blogg, Ana Gina släng dig i väggen för Mongolina is da shiiiiet!

www.mongo-lina.blogspot.com

Hon vill bli rik på sin blogg och jag måste ju försöka med allt i min makt för att hjälpa henne. BÄSTA!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: