2010-10-02
 21:14:35

minus 1 barn = blandat

Tja!

Idag startade dagen med en mysstund med alla tre killar i sängen. Sedan vart det frukost.
Satte igång en maskin tvätt då vi har överflöd av smutstvätt som jag måste beta av.
Efter att tvätten var klar gjorde jag iordning ett bad till små killarna och duschade sedan de.
Sedan fastnade jag...fast vid Fable 2. Det spelet borde vara klassat som beroendeframkallande.
När jag väl slitit mig från spelet var det dags att fixa lunch och göra sig iordning för att röra sig hemifrån.
Till lunch blev det pannkakor. Mumsigt!

Vi åkte iväg allihop för att lämna av stora killen hos sin pappa, det stundade bröllop för faster idag. Hoppas de får kul. Anledningen till rubriken är att det är ju blandade känslor inför att man blir minus ett barn över någon dag. Samtidigt som jag vill att han är med sin pappa och han själv vill ju det också så saknar man honom och det är någon som fattas. Samtidigt som det underlättar för att när små killarna är på skilda håll så existerar inga konflikter vilket man tampas med dagligen och när de varit på skilda håll och fått sakna varandra så är de mer kärleksfulla gentemot varandra när de väl ses igen.

Men sedan bar det iväg för oss resterande 3 mot stan. Vi skulle ha gått på bio men blev förskräckta när vi kom fram för att där vi parkerat kostade det 60:- i timmen att stå parkerad. Så vi gick runt en snabbis i stan och inhandlade några nya klädesplagg till små killarna som är välbehövligt just nu. Eftersom den stora killen sett Toy Story 3 med sin pappa har den lilla tjatat om att han också vill se den ¨så då drog vi en sväng till Kungens kurva och kollade på den där.


Bild lånad från feliciakyrling.blogg.se

Nu är vi hemma och jag ska försöka plocka lite av det som ligger framme och sen när lill killen somnat kanske vi spanar på en film eller så fastnar jag väl vid Fable 2 igen.


Bild lånad från phantomsmedia.blogspot.se

Ha det gott!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: