2010-10-17
 19:17:12

Lördagens bravader

Vaknade ganska sent och gick upp och åt frukost, städade undan det som behövdes med hjälp av sambon och sen spelade jag lite Xbox 360, köpte nämligen 2 nya spel i fredags.
Sen lagade sambon lunch och sen åkte vi och lämnade stor killen hos sin pappa.

Därefter körde vi till Skäris för att kolla jeans till sambon och jag ville hitta ett par svarta byxor.  När vi väl har kommit till provrummet ville lillkillen bajsa så jag la ifrån mig det jag skulle prova och sprang på toa med honom. Det som är kruxet med att gå och handla i köpcentrum med småbarn är att man alltid måste se till att ha växel på sig eftersom de alltid tar betalt på toaletterna.
Inför avgiftsfria toaletter!!!
Med detta ville jag då säga att jag INTE hade någon växel, så vad händer? Lillkillen kissar ju naturligtvis på sig.
Eftersom jag ett par dagar tidigare lånat sambons Visa-kort så hade ju jag det i min väska.
Så jag ringer, han springer, hämtar Visa, springer och köper byxor och springer tillbaks varav jag och lillkillen då står och väntar. När detta projekt äntligen var avslutat så börjar det närma sig stängningsdags så vi iler iväg och köper jeansen som sambon ville ha och letar febrilt efter ett par byxor till mig. Till slut hittade jag ett par coola leggings som det fick bli.

Snabbt bar det iväg till lill killens farmor för att lämna av honom och sedan hem för att påbörja omvandlingen inför kvällen.

Vår kära Gurmo skulle nämligen firas inför hans 27-åriga födelsedag. Så först samlades alla på Ljunggrens på söder. Efter en stunds alkoholintag så bar det vidare till F12 där Taro och Simon spelade skivor. Efter ännu en stunds alkoholintag var det då dags att börja tänka på refrängen så första stopp Mcdonalds och därefter hemåt.


                                 Jag på Ljunggrens

Vaknade sent idag igen och efter någon timma kom leveranskillarna från MIO och lämnade vår rätta soffa. ÄNTLIGEN!

Sedan åkte vi och hämtade lill killen , shoppade lite inför veckan och nu inväntar vi stora killen som är på väg hem från sin pappa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: