2010-10-29
 22:21:58

Lillesyrran

Strax innan jag skulle fylla 15 år blev jag storesyster igen. Lilla Emejie kom till världen tidigare än vad hon skulle och när man är 15 år och har fullt upp med allt vad det innebär att vara tonåring och identitetssökande så är det inte särskilt kul att få in en liten bebis i huset som bara skriker, spyr, bajsar och tar en massa uppmärksamhet och tid ifrån ens mor.

Så var det då...

Idag uppskattar jag och är oerhört glad över de stunder vi är med varandra. Hon är väldigt speciell och unik och ibland undrar man vart hon får alla sina konstigheter ifrån men fan vad grym hon är min lillesyster. Hon är otroligt vacker, intelligent, stark, envis, rolig och så mycket, mycket mer.


Jag tänker ofta på mina småsyskon och när sambon visade mig denna så var det spikat innan hon ens visste om det...Premiären here we come!




E m e l i e §



PUBLICERAT: 2010-10-29, 22:29:19 | URL: http://meni.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: