2010-10-21
 12:59:42

Jobbar

Oj oj oj, denna vecka är körig. Mycket att göra. Något inbokat varje dag.

Nu är jag på jobbet och tänkte bara dela med mig snabbt av morgondagen. Var på föräldraråd i stor killens skola. Vi fick besök av några kompisar som lagade mat till oss när jag kom hem från föräldrarådet. Nu var det killarnas tur att stå i köket, hahahah fast det egentligen för det mesta bara är en man i mitt kök, konstant nämligen min sambo som är så fin och duktig på att fixa middag jämt. Fajitas blev det iallafall. Mumsigt!

Idag kommer jag jobba fram till 20 ikväll. Inte kuligt men det är obligatoriskt så man måste.

Nu är min rast snart slut och måste hinna med några grejer innan dess så ha det gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: