2010-10-25
 13:41:58

Fattig

Var på Partylite visning häromdagen och blev ganska många kronor fattigare.
Jag älskar allt som har med ljus att göra, speciellt nu när det blirvit ruggigare och mörkare ute.
Ett rum kan bli så mycket mer inbjudande bara med hjälp av ljus.

Har även hittat en del nya ljus grejer i en närliggande butik som jag har lagt pengar på.

Mitt enda dilemma är ju då att jag fixar och donar så som jag vill ha det men snart är det ju jul och då vill jag ju inte göra mig av med mina fina grejer för det är ju de som gör känslan för julpynt.
Måste försöka komma på en lösning på hur jag ska föra in julen med min inredningsstil.























Bild lånad av www.partylite.se

Den gröna har jag införskaffat ifrån Partylite



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: