2010-11-14
 11:06:16

Veckan

I tisdags kom polarna över och vi hade taco kväll tillsammans.




De övriga dagarna gjorde vi inget särskilt. I fredags kom stora killens ena kompis hem till oss och sedan kom hans mamma över och tog en fika med mig medans sambo var iväg och spelade tennis.

Igår var jag och shoppade lite smått inför julen i second hand affären och sedan åkte vi och kollade på bio med 2 kompisar. det blev "Due date"
I mitt tycke fick den 7 av 10 möjliga.



Idag är det Fars dag så stora killen ska förbi sin pappa en stund och vi ska förbi svärfarsan och sedan ska jag träffa upp min kära pappa.

Samtidigt vill jag även passa på att ge cred till min fina sambo för att han är en sån fin pappa till vår son och bonuspappa till min son.
Grattis på fars dag min bebe!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: