2010-11-30
 23:40:44

Simmar lugnt

Kände mig halvkrasslig hela förra veckan och nu i veckan blev det värre, har ont i halsen och hostar som en gris. Får inte en blund under natten då det är som värst med hostan. Helt slut.

I fredags var jag på julmiddag med jobbet. Otroligt fint julbord med stort utbud av allt möjligt man kan tänkas äta under jul. Vi skrattade så tårarna sprutade och magarna värkte.



Tog det bara lugnt i helgen. Julpyntade en aning men tog det mest lugnt eftersom jag inte mådde helt hundra.

Nu har jag bara varit hemma och tagit det extremt lugnt för att tillfriskna så det jag har sysselsatt mig med är att snygga till naglarna, fixat adventskalender till barnen samt legat med datorn i knät och surfat runt och kollat julklappar.


Målat över gelénaglarna med vanligt nagellack


Adventskalender med småsaker till barnen i varje ficka. OBS! Ej sötsaker :-P


Vår julgran detta år




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: