2010-11-16
 17:38:44

Ryggproblem

Idag har jag bara legat vilket kanske inte är bra. Jag vet inte hur man förhåller sig till denna ryggsmärta. Började känna av smärtan redan igår på jobbet men jag vet inte vad som har bidragit till den. Imorse när klockan ringde satte jag mig upp i sängen och skulle sträcka på mig men det gick inte för så fort jag rörde nacken eller överkroppen till vänster så fick jag ont.
Har därför bara legat idag men det gör det ju inte bättre, jag vette fan hur jag ska förhålla mig till detta.

Idag spelade stora killen innebandy match mot en annan skola från trakterna och de vann! Bra jobbat!

För en stund sen kom en reparatör för att fixa vår diskmaskin som pajade förra veckan. Han löste problemet så nu fungerar den igen. Vilket helvete att inte kunna använda sin diskmaskin när man har vant sig vid det. Jag hatar verkligen att diska överhuvudtaget.

Nu har jag gjort en beställning på gelé till naglar för att kunna fixa sjyssta naglar inför jul och så.



Gammal bild på självgjorda gelé naglar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: