2010-11-06
 19:40:56

Loppis

Äntligen är det överstökat. Stod på loppis hela dagen idag för att bli av med en massa barnkläder och smågrejer som bara tar plats. Fick ihop c:a 800 kr så jag gick inte back iallafall.
Det var kul men fan vad ont i fötterna jag har av att ha stått närmare 8 timmar i sträck. Nästa gång ska jag inte vara för snål för att hyra en stol för 10 kr. Papichulo fick också ihop en bra summa och vi kom överens om att detta ska vi göra om. Det sista som jag inte blev av med körde jag till Myrorna och droppade av.

Det enda som jag kom hem med var ett par thermobrallor till stora killen som jag köpte för 30:- och de passade jätte bra då har han nåt att ha tills vi hittar nya.

Känns skönt att ha rensat och fått bort en del grejer.

I veckan fick Bubbalou (vår sköldpadda) ett nytt hem. Sambons kollega tog över henne. Tror att hon kommer få det mycket bättre där. 

Nu ska jag bara slappa på soffan och vila mina arma, illaluktande fötter.

Ha det gott!

 



E m e l i e §

Jag har aldrig gillat Bubbalou...



PUBLICERAT: 2010-11-07, 13:05:46 | URL: http://meni.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: