2010-05-29
 08:43:21

Examensfest

Ikväll ska vi fira sambons kompis som tar sin examen som civilingenjör. Bra jobbat!
Stora killen har åkt till sin pappa över helgen och lilla killen ska till farföräldrarna och sova över.
Det är så sällan vi lämnar lill killen så det kommer nog va en aning jobbigt men det blir bra för honom.

Igår var jag i stan för att lämna över stora killen till sin pappa och därefter mötte jag upp "papichulo". Papichulo kallas min allra bästa vän som jag känt i 21 år, i år och HON, ja det är en HON finns alltid där för mig (förrutom igår när jag ville kolla på SATC2). Hon totalvägrade att gå och se filmen med mig, orka ha hat i sig.

Men iallafall, jag fick en tidig shopping spree som mors-dag present av mina älsklingar och det var tänkt att jag skulle få shoppa idag men eftersom jag hittade ett par as snygga kilklacks sandaler så ringde jag till sambon och frågade om jag inte kunde få dem som mors-dag present istället vilket inte var några problem så nu är jag ett par skor rikare. :P
 
kanske visar en outfit bild senare.

Ha det gott!


PapiChulo

Outfitbild, hehe...jag ska gå igenom hela bloggen, bara så du vet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: