2010-06-09
 22:39:42

Shitting

Muahaha! Det stämmer, I´m shitting.

De flesta som känner mig vet att när det gäller shitting så är jag inte blyg.

Shitting here, shitting there.

Papichulo ville inte prata med mig hon heller för hon skulle också på toa and do the shitting.

Snacka om att vara trött när man bloggar om shitting liksom.

Det var en lång dag idag, jobbade över på jobbet för vi hade sommarfest.

Åkte och shoppade små avslutningspresenter till barnens fröknar i skolan och på förskolan.

Snart är det dags för sommarlov och semester. Jag längtar!

Stora killen har skolavslutning på onsdag nästa vecka så det ska bli kul att gå på.

Nä måste torka mig nu!

Ha det gott!


PapiChulo

Mer sånt här! Det gillar vi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: