2010-06-20
 18:18:20

Doh

Det är hemskt jobbigt att vara krasslig under sommartid. Har mått kass sista 4 dagarna nu och jag hoppas att det blir bättre till på torsdag när vi ska ut till Grinda.

Stora killen hade sin första skolavslutning förra veckan, det var så otroligt känsligt att få se sitt första barns första skolavslutning. Herre jösses vad tiden går fort.
Hans klass hade en överraskning till oss föräldrar när vi fikade i klassrummet. De sjöng "Heal the world", Michael Jacksons sång.
Man fick gåshud när de tog i, i refrängen, så himla duktiga.



Lill killens ena fröken på förskolan gick i pension i onsdags så han fick också möjlighet att lämna över lite presenter.


För övrigt har jag försökt komma ikapp i engelskan eftersom jag mest har fokuserat på körkortet så har jag nu halkat efter i engelskan och det ser inte ljust ut men vi får se, jag känner ändå att min drivkraft lutar mer åt körkortet och det är mer prioriterat just nu när jag har viljan och motivationen till att fixa det.

Sedan börjar man väl switcha till off sakta men säkert inför semestern som infaller om 7 arbetsdagar exakt. Ska bli väldigt skönt och ladda batterierna.

Nä ska ta mig en kopp kaffe och vakna till liv innan jag går en sväng till moren och hämtar stora killen.

Ha det gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: