2010-07-07
 23:25:41

Viva Espana

Har precis kollat klart matchen mellan Spanien-Tyskland.

Big up för Puyol!

Grymt spelat Spanien!

Sambon är inne och spanar matchen med polarna inne i stan och Salle grattis från oss här hemma!

Imorgon fyller lill killen 3 år. Tänk att 3 år har gått redan som tvåbarnsmor. Helt absurt!

Frågade honom vad han ville hitta på för kul imorgon och han sa att han ville gå och bada så då får det bli så om det blir lika fint väder som idag.

Idag övningskörde jag i typ 5 timmar totalt. Var helt slut efteråt. Men snart så, snart.

Imorgon kväll ska jag ses med Spanien brudarna. Mina gamla tjejkompisar som svek oss här i Sverige och emigrerade till Spanien är samlade i landet just nu så då ska vi catcha upp lite tid och uppdatera varandra om livet. Ska bli så mysigt med en tjejkväll och jätte kul att just få träffa de.

Nu ska jag sussa en stund så jag har ork till imorgon

Som avslut bjuder jag på The Grinda 2010 Anthem





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: