2010-07-15
 14:56:06

Tankarna rusar

Just nu rusar tankarna i 180 känns det som.
Såna här dagar gör mig alltid helt avslagen, har inte ork eller lust med något just för att bara tankarna tröttar ut en.

Resan= förberedelser, packning, inköp.

Antagen till högskolan= Krångel då jag sagt att jag inte skulle plugga till min chef eftersom det lutade åt att jag inte skulle bli antagen trodde jag, ekonomin, arbeta som vikarie eller inte, inköp av litteratur.

Körkort= inbokade körlektioner att passa, press över att övningsköra privat från körläraren, teoripluggandet, halkbanan (barnpassning), teoriprovet, uppkörningen, ekonomin.

Inte nog med dessa 3 så har jag ännu ett oros moment, stora killen har blivit sjuk.
4 dagar innan vi reser och när det är så här varmt. Stackaren.
Hoppas han kryar på sig snart, min stora kille.

Om man summerar de 3 översta så har de ett samband, pengar. Varför ska man vara så beroende utav pengar i livet??? Det suger!



(Gammal bild)




Esmeralda

taaack så himla mycket söta du :) KRAM



PUBLICERAT: 2010-07-15, 22:46:29 | URL: http://ndotter.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: