2010-07-09
 22:55:31

Svensk musik, bra/dålig?

Gårdagen var jätte trevlig, träffade tjejerna från gymnasiet. Mycket att ta igen.

Alla är sig lika. Det blev massor med god mat, massor med gott vin och massor med skratt.

Vaknade upp med världens huvudvärk av allt vin dock. Lillkillen var redan vaken när jag gick upp och han hade haft sitt lilla roliga. Han hade ritat ner hela sig med bläckpennan. Hans kära far frågade varför han gjort så när vi kom hem och då sa lillkillen att han hade ritat hjärtan och cirklar. Hela ena skinnsoffan var även ritad på. Fint, väldigt fint *suck*.

Jag och lillkillen var hos moren och träffade gammelmormor en stund.

Jag har fastnat för en av Oskar Linnros låtar från hans nya album.
Spelade den hos moren och här är lillbrorsans kommentar

"Du har alltid lyssnat på bra musik men nu har du börjat lyssna på svensk musik"

Började asgarva, kan inte svensk musik vara bra?

Minns att jag i mina tidigare år ansåg samma sak, vi är så lika jag och min lillebror på mååånga sätt.

Bjuder iallafall på lite BRA svensk musik

Ha det gott!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: