2010-12-27
 12:13:11

Mellandagar



Hade ett jättemysigt julfirande, som vanligt spelade vi Bingolotto och hade uppesittarkväll hos moren. Julafton blev även den som vanligt, förmiddag hos svärföräldrarna och eftermiddag hos moren.
 Jag fick otroligt fina julklappar, barnen och sambon med, tack till alla!
På juldagen körde jag stora killen till hans pappa och sedan fixade jag lite med bilen med svärfarsan och därefter blev det julmys hos "papichulo".
Igår försökte jag mig på mellandagsrean men 2 affärer blev det sen fick jag nog. Sjukt mycket folk!
Hittade dock några plagg, en brun kofta, en vit,transparent farfarströja, ett par svarta harem liknande byxor och en svart klänning som nog kommer att användas på nyår.

Just nu ligger jag bara på soffan och kvider av mens smärtor och barnen vill gå på bio, papichulo vill shoppa och magdush vill fika....och jag....jag vill lägga mig under täcket i fosterställning med en värmedyna över magen och sova. Nä, det är inte egentligen vad jag vill, jag VILL gå på bio med killarna OCH shoppa med papi OCH fika med magdush men när man har ont så är det inte så lockande.
Vad jag gnäller.
Nä ska ta en kopp kaffe till och sen knapra nån värktablett för att komma igång.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: