2010-12-28
 20:11:16

Handikappad

Det vart något konstigt med min mobil så nu kan jag inte använda den. Känner mig handikappad utan den. Konstigt.  Skulle styra upp med farsbiten att ses och nu kan jag inte nå honom för jag kan inte hans nummer utantill.
Magdushki ville kolla rean idag men har inte kunnat haka på henne eftersom varken hon eller jag kan höras av.
Hur klarade man sig innan mobilerna kom? Det är för mig ett mysterium. :-P

Nä men skämt åsido så är det frustrerande att inte kunna bli nådd.

Igår kom "papichulo" över och sen slaggade hon över så dagen har spenderats med att fixa hennes naglar. Enkel fransk blev det. Efter maten ska jag sätta igång med mina naglar.

Barnen fick sina julklappar av "papichulo" och lillkillen fick pennor och kritor och en Hello Kitty pysselbok för att han också ska kunna göra läxor med storebror.
Vad tros hända? Trots att vi sagt till honom att bara rita med tuschpennorna i boken så slutar det med att han ritar över hela sitt lakan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: