2010-12-23
 10:25:07

Dan före dopparedagen

Snart bär det av för massive shopping, näh skämt åsido men ska iväg och handla de sista julklapparna så försöker förbereda mig mentalt för att bege mig in i dimman.
Armbågarna ska vässas, drygheten och nonchalansen också. Det är livsviktiga verktyg när man ska ut och julshoppa den 23:e för att få något avklarat när alla är som djur. Ska möta upp "papichulo" under shoppingen också, mysigt att umgås på tu man hand. Som vanligt lär både hon och jag få oss ett gott skratt.

Bjuder på en skön låt och häftig video som spelas nu när jag gör mig i ordning






Igår var jag och barnen hos min mormor, deras gammelmormor tillsammans med morsan, "Desko" och syskonen.
Så himla mysigt att vara med mormor, så sällan jag är det erkänner jag med dåligt samvete. Därför är det så värdefullt för mig när jag väl är det.

Min mormor är grymt kreativ och jag önskar att jag hade fått en liten släng av hennes kreativitet. Fastnade speciellt för 2 av de tavlor hon gjort hemma hos sig.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: